Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Talking Head - Vizualizace & úroveň detailů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F08%3A03145577" target="_blank" >RIV/68407700:21230/08:03145577 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Talking Head - Visualizations & Level of Detail

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Embodied conversational agents are fast growing area of research interest. These agents allow interacting with computers in a natural way. The usage of agents is closely associated with the problem of facial animation. Realistic real-time facial animation is very computational expensive. This work is dedicated to the problem of deformation visualization of pseudo-muscles and head model mesh during the speech using the extended Waters pseudo-muscle head model for animation. These visualizations help us to find out a new way of dynamic level of detail. By reducing activity of particular groups of muscles we can achieve better animation speeds. Running the experiments based on three scenarios proved that these speed-ups are noticeable.

  • Název v anglickém jazyce

    Talking Head - Visualizations & Level of Detail

  • Popis výsledku anglicky

    Embodied conversational agents are fast growing area of research interest. These agents allow interacting with computers in a natural way. The usage of agents is closely associated with the problem of facial animation. Realistic real-time facial animation is very computational expensive. This work is dedicated to the problem of deformation visualization of pseudo-muscles and head model mesh during the speech using the extended Waters pseudo-muscle head model for animation. These visualizations help us to find out a new way of dynamic level of detail. By reducing activity of particular groups of muscles we can achieve better animation speeds. Running the experiments based on three scenarios proved that these speed-ups are noticeable.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LC06008" target="_blank" >LC06008: Centrum počítačové grafiky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings International Conference Visualisation 2008

  • ISBN

    978-0-7695-3271-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IEEE Computer Society

  • Místo vydání

    Los Alamitos

  • Místo konání akce

    London

  • Datum konání akce

    9. 7. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000258052600019