Odpověď marketingu na krizi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156793" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156793 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Odpověď marketingu na krizi
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing nikdy nemůže být vnímán jako disciplína související výlučně s hospodářskou prosperitou. Marketing musí být podnikatelskou filozofií, jakož i systémem funkcí i v těžkých dobách pro ekonomiku. Je však vždy třeba reflektovat aktuální situaci.
Název v anglickém jazyce
Response Marketing to the Crisis
Popis výsledku anglicky
Marketing can never be seen as a discipline associated exclusively with times of economic prosperity. Marketing must be the business philosophy, as well as a system of functions even in hard economic times. However, it always needs to reflexy the currentsituation .
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIX
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—