K cenové problematice přidaných služeb
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00156798" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00156798 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K cenové problematice přidaných služeb
Popis výsledku v původním jazyce
Kromě klasického zaměření společnosti na kvalitu nebo náklady, je třeba zaměřit se také na prodej a po-prodejní služby. Je nutný přechod od klasického prodeje výrobků k prodeji celých systémových opatření, které vzájemné synergicky působí a zvyšují konkurenční schopnost firmy.
Název v anglickém jazyce
On the Issue of Pricing Added Services
Popis výsledku anglicky
In addition to companies classical orientation on quality or costs, it is becoming increasingly necessary to also focus on sales and after-sales services. There is a transition happening away from the sale of finished products towards sales of entire systematic measures, which, trough their synergy, act to increase a company`s competitiveness.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XIX
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—