Mobilní marketing - bluetooth marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00160220" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00160220 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mobilní marketing - bluetooth marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Článek obsahuje informace o bluetooth marketingu jako jedné z forem mobilní komunikace. Vysvětluje jak smysl této komunikace tak, její technické možnosti. Zabývá se zvýšením efektivity této komunikace pomocí segmentace. Popisuje i její využití pro různétypy kampaní.
Název v anglickém jazyce
Mobile marketing - Bluetooth marketiong
Popis výsledku anglicky
The article include informations on BlueTooth Marketing as a part of mobile communication. Authors explain the purport of such communication and its technical feasibility. Two kind of segmentation are use to improve the effectivness of communication. Article also describes use of BlueTooth marketing for various types of marketing campaign.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie SEMAFOR´09
ISBN
978-80-225-2841-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vydavateľstvo EKONÓM
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Michalovce
Datum konání akce
17. 9. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—