Detekce obsazení herního pole pro projekt G-Learn
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F09%3A00164434" target="_blank" >RIV/68407700:21230/09:00164434 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Detekce obsazení herního pole pro projekt G-Learn
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt G-Learn napomáhá při výuce geografie v problematice plánování zástavby. V rámci tohoto projektu rozmisťují studenti schematicky znázorněné stavby na herní ploše 30x30 polí, tvoříce tak virtuální město. Kvalita navržené zástavby má pak být automaticky vyhodnocena. Zhotovený program má roli v první fázi automatického vyhodnocení, kdy rozpoznává obsazení herního pole z pořízené fotografie.
Název v anglickém jazyce
Recognition of the State of the G-Learn Game
Popis výsledku anglicky
The G-Learn project helps in development of urban planning understanding. The game is played on 30x30 board. After the game is finished, the board state is transferred to a computer for a sophisticated multi-faceted analysis. The transfer is accomplishedautomatically by the software which takes an image of the board as input.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
G-Learn recogniser
Technické parametry
Samostatný program pro MS Windows
Ekonomické parametry
—
IČO vlastníka výsledku
68407700
Název vlastníka
ČVUT FEL, Katedra kybernetiky