Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The practical method of motivating students to iterative software development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00184297" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00184297 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ieeexplore.ieee.org/xpls/abs_all.jsp?arnumber=5876135&tag=1" target="_blank" >http://ieeexplore.ieee.org/xpls/abs_all.jsp?arnumber=5876135&tag=1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/CSEET.2011.5876135" target="_blank" >10.1109/CSEET.2011.5876135</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The practical method of motivating students to iterative software development

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Iteration-based software development is a popular and widely used software development approach. Therefore students have to get familiar with it; however it is difficult for them to work iteratively. We designed new courses aimed at software developmentin a way in which students are forced to use incremental and iterative development instead of the waterfall model. The new project-oriented courses focus on project management (regular planning and reporting) and emphasize students' motivation toward project success.

  • Název v anglickém jazyce

    The practical method of motivating students to iterative software development

  • Popis výsledku anglicky

    Iteration-based software development is a popular and widely used software development approach. Therefore students have to get familiar with it; however it is difficult for them to work iteratively. We designed new courses aimed at software developmentin a way in which students are forced to use incremental and iterative development instead of the waterfall model. The new project-oriented courses focus on project management (regular planning and reporting) and emphasize students' motivation toward project success.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    24th IEEE-CS Conference on Software Engineering Education and Training, CSEE&T 2011

  • ISBN

    978-1-4577-0348-5

  • ISSN

    1093-0175

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    512-516

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    New Jersey

  • Místo konání akce

    Honolulu

  • Datum konání akce

    22. 5. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku