The New Technology in Marketing Studies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00184994" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00184994 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The New Technology in Marketing Studies
Popis výsledku v původním jazyce
With the advancement of new technologies and also with the possibility to use computer technology, simple devices are being used for new research methods. These methods are not only used in electrical engineering, but also in medicine or marketing. One of such devices is the eye camera.
Název v anglickém jazyce
The New Technology in Marketing Studies
Popis výsledku anglicky
With the advancement of new technologies and also with the possibility to use computer technology, simple devices are being used for new research methods. These methods are not only used in electrical engineering, but also in medicine or marketing. One of such devices is the eye camera.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů