Innovative Technologies in Marketing Studies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00185005" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00185005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Innovative Technologies in Marketing Studies
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this paper is to present new and innovative attitudes to the evaluating methods used in marketing studies. The paper deals with new possibilities offered by recent development of information technologies. The poster will introduce Eye Trackingand it's practical application using technology developed in cooperation with Dept. of Cybernetics. Also a Pupilometry as an extension of Eye Tracking will be in the scope of this poster.
Název v anglickém jazyce
Innovative Technologies in Marketing Studies
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to present new and innovative attitudes to the evaluating methods used in marketing studies. The paper deals with new possibilities offered by recent development of information technologies. The poster will introduce Eye Trackingand it's practical application using technology developed in cooperation with Dept. of Cybernetics. Also a Pupilometry as an extension of Eye Tracking will be in the scope of this poster.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
POSTER 2011 - 15th International Student Conference on Electrical Engineering
ISBN
978-80-01-04806-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
1-5
Název nakladatele
ČVUT, Fakulta elektrotechnická
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Prague
Datum konání akce
12. 5. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—