Směřování mládeže k přírodovědně technickým oborům a vysokoškolské vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F11%3A00190268" target="_blank" >RIV/68407700:21230/11:00190268 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21630/11:00190268
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Směřování mládeže k přírodovědně technickým oborům a vysokoškolské vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Mládež, ačkoliv denně přichází do styku s technikou, při výběru školy se většinou hlásí ke studiu spíše na společenské, humanitní a jiné obory. Zaměřili jsme se na otázku příčin tohoto jevu a prostřednictvím výzkumu mládeže, jež se rozhodla pro studium technických a přírodovědných oborů, jsme sledovali důvody jejich volby. Na základě empirické sondy u žáků SŠ jsme dospěli k výsledkům, které v příspěvku prezentujeme.
Název v anglickém jazyce
Youth towards the Natural Sciences and Technical Branches and Higher Education
Popis výsledku anglicky
Young people come into contact with technology every day. Despite this, more young people choose social studies, humanities or other branches. We focused on the question of the causes of this phenomenon. We examined the youth, who decided to study technical and scientific fields, and saw the reasons for their choice. Based on empirical research of high school students we have come to results that are presented in the paper.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F06%2F1414" target="_blank" >GA406/06/1414: Příprava techniků na vzdělávání a řízení lidí v podmínkách integrující se Evropy</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Místo vzdělávání v současné společnosti: paradigmata - ideje - realizace
ISBN
978-80-263-0064-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
1-9
Název nakladatele
Tribun EU
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 2. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—