Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ManiTutor: multimodální e-learningová platforma

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F12%3A00198240" target="_blank" >RIV/68407700:21230/12:00198240 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    ManiTutor: multimodální e-learningová platforma

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Multimodální e-learningová platforma ManiTutor představuje inovativní systém a nástroj pro podporu elektronické výuky. Umožňuje zapojení multimodální interakce při práci a ovládání výukových opor vedoucí k zatraktivnění, zefektivnění a kvalitativnímu posunu e-learningové výuky na vyšší úroveň. Součástí platformy je mimo jiné také statistický modul, který přináší nepostradatelnou zpětnou vazbu od studentů, a to jak přímou cestou pomocí systému zpráv, tak cestou nepřímou díky sledování a statistickému vyhodnocování různých událostí a studentské aktivity při elektronické výuce. Tvůrci a tutoři tak mohou kontinuálně a iterativně zlepšovat a zefektivňovat své kurzy a poskytovat tak studentům kvalitní a ověřené výukové materiály.

  • Název v anglickém jazyce

    ManiTutor: A Multimodal e-Learning Platform

  • Popis výsledku anglicky

    A multimodal e-learning platform ManiTutor represents an innovative system and supportive tool for electronic teaching. The platform enables to involve multimodal interaction in control and working with e-learning materials. This leads to an enhancementof attractivity and efficiency, and brings a significant qualitative shift of electronic learning. Moreover, a statistical module has been integrated into the platform, which provides indispensable feedback from students in both direct and indirect way using messaging system on one side and monitoring and statistical evaluation of various events and activities during the electronic teaching on the other side. This allows authors and tutors to continuously and iteratively improve their courses and consequently provide students with verified and high quality e-learning materials.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2012

  • ISBN

    978-80-7435-228-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    32-37

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    6. 11. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku