Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Tool for Objective Evaluation of Pilots?s Ability to Determine Dangerous Flight Situations

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F13%3A00208413" target="_blank" >RIV/68407700:21230/13:00208413 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/DASC.2013.6712617" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/DASC.2013.6712617</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/DASC.2013.6712617" target="_blank" >10.1109/DASC.2013.6712617</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Tool for Objective Evaluation of Pilots?s Ability to Determine Dangerous Flight Situations

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The accident trends show the pilots do mistakes which can be divided into several groups where every year the percentage distribution of the accidents reaches similar values. The most accidents happen during landing and sometimes it is connected with engine failure. Some accidents happen after a chain of bad decisions which were made by the pilot. This article describes two approaches intended for accident rate mitigation. The first is a software tool which evaluates pilot?s performance during the flight with respect of the airplane type which was used for the flight. The second tool replays certain phase of a flight with requirement imposed on the pilot to recognize beginning of potentially dangerous situations.

  • Název v anglickém jazyce

    A Tool for Objective Evaluation of Pilots?s Ability to Determine Dangerous Flight Situations

  • Popis výsledku anglicky

    The accident trends show the pilots do mistakes which can be divided into several groups where every year the percentage distribution of the accidents reaches similar values. The most accidents happen during landing and sometimes it is connected with engine failure. Some accidents happen after a chain of bad decisions which were made by the pilot. This article describes two approaches intended for accident rate mitigation. The first is a software tool which evaluates pilot?s performance during the flight with respect of the airplane type which was used for the flight. The second tool replays certain phase of a flight with requirement imposed on the pilot to recognize beginning of potentially dangerous situations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030651" target="_blank" >TA01030651: Využití asistivních technologií pro zvýšení bezpečnosti letu letadel, létajícího personálu a pozemních účastníků leteckého provozu v normálním provozu a při výskytu mimořádných situací</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DASC 2013 - 32nd Digital Avionics Systems Conference 2013

  • ISBN

    978-1-4799-1538-5

  • ISSN

    2155-7195

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    "6B51"-"6B512"

  • Název nakladatele

    AIAA

  • Místo vydání

    Reston, VA

  • Místo konání akce

    Syracuse

  • Datum konání akce

    6. 10. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000350222206021