Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efficient Stack-less BVH Traversal for Ray Tracing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F13%3A00214813" target="_blank" >RIV/68407700:21230/13:00214813 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dl.acm.org/citation.cfm?id=2461219" target="_blank" >http://dl.acm.org/citation.cfm?id=2461219</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/2461217.2461219" target="_blank" >10.1145/2461217.2461219</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Efficient Stack-less BVH Traversal for Ray Tracing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We propose a new, completely iterative traversal algorithm for ray tracing bounding volume hierarchies that is based on storing a parent pointer with each node, and on using simple state logic to infer which node to traverse next. Though our traversal algorithm does re-visit internal nodes, it intersects each visited node only once, and in general performs exactly the same ray-box tests and ray-primitive intersection tests---and in exactly the same order---as a traditional stack-based variant. The proposed algorithm can be used for computer architectures that need to minimize the use of local memory for processing rays or those that need to minimize the data transport such as distributed multi-CPU architectures.

  • Název v anglickém jazyce

    Efficient Stack-less BVH Traversal for Ray Tracing

  • Popis výsledku anglicky

    We propose a new, completely iterative traversal algorithm for ray tracing bounding volume hierarchies that is based on storing a parent pointer with each node, and on using simple state logic to infer which node to traverse next. Though our traversal algorithm does re-visit internal nodes, it intersects each visited node only once, and in general performs exactly the same ray-box tests and ray-primitive intersection tests---and in exactly the same order---as a traditional stack-based variant. The proposed algorithm can be used for computer architectures that need to minimize the use of local memory for processing rays or those that need to minimize the data transport such as distributed multi-CPU architectures.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP202%2F11%2F1883" target="_blank" >GAP202/11/1883: Globální osvětlování pro rozšířenou realitu v obecných prostředích</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 27th Spring Conference on Computer Graphics

  • ISBN

    978-1-4503-1978-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    7-12

  • Název nakladatele

    ACM

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    Viničné

  • Datum konání akce

    28. 4. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku