Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00242917" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00242917 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cena
Popis výsledku v původním jazyce
Cenová politika, cíle cenové politiky. Poptávka a nabídka – cenová elasticita. Cenové strategie: strategie sbírání smetany, strategie proniknutí na trh. Cena a cyklus životnosti produktu. Metody stanovení ceny: kalkulace nákladů, cena a konkurence, cena dle užitku. Legislativa a cena. Rabaty a slevy – nástroje cenové politiky. Platební podmínky, dodací podmínky (Incoterms). Úvěrová politika. Psychologie a cena. Změny cen.
Název v anglickém jazyce
Price
Popis výsledku anglicky
Price policy, price policy goals. Supply and demand - price elasticity. Pricing strategies: skimming strategy, strategy for market penetration. Price and product life cycle. Methods of determining the price: calculation of the costs, pricing and competition, price according benefit. Legislation and price. Rebates and discounts - instruments of pricing policy. Payment terms, delivery terms (Incoterms). Credit policy. Psychology and price. Changes in prices.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketing
ISBN
978-80-88057-17-8
Počet stran výsledku
34
Strana od-do
188-221
Počet stran knihy
272
Název nakladatele
EDUKO nakladatelství
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—