Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00242917" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00242917 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cena

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cenová politika, cíle cenové politiky. Poptávka a nabídka – cenová elasticita. Cenové strategie: strategie sbírání smetany, strategie proniknutí na trh. Cena a cyklus životnosti produktu. Metody stanovení ceny: kalkulace nákladů, cena a konkurence, cena dle užitku. Legislativa a cena. Rabaty a slevy – nástroje cenové politiky. Platební podmínky, dodací podmínky (Incoterms). Úvěrová politika. Psychologie a cena. Změny cen.

  • Název v anglickém jazyce

    Price

  • Popis výsledku anglicky

    Price policy, price policy goals. Supply and demand - price elasticity. Pricing strategies: skimming strategy, strategy for market penetration. Price and product life cycle. Methods of determining the price: calculation of the costs, pricing and competition, price according benefit. Legislation and price. Rebates and discounts - instruments of pricing policy. Payment terms, delivery terms (Incoterms). Credit policy. Psychology and price. Changes in prices.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketing

  • ISBN

    978-80-88057-17-8

  • Počet stran výsledku

    34

  • Strana od-do

    188-221

  • Počet stran knihy

    272

  • Název nakladatele

    EDUKO nakladatelství

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly