Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový systém řízení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00242918" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00242918 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový systém řízení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Marketingové plánování, analýza makro a mikroprostředí, externí a interní analýza, analýza trhu a konkurence, analýza zákazníka, SWOT analýza. Analytické strategické metody: poziční mapa, výrobkové portfolio, cyklus životnosti produktu, Ansoffova matice. Základní strategické směry: portfolio strategie, strategie dle Portera, synergické strategie, strategie rolí na trhu. Marketingový mix, kontroling v marketingu.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Management System

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing planning, Analysis of macro and micro, external and internal analysis, market analysis and competition, customer analysis, SWOT analysis. Strategic analytical methods: positional map, product portfolio, life cycle of the product, Ansoff matrix. The basic strategic directions: portfolio strategy, strategy according to Porter, synergistic strategy, strategy of roles. Marketing mix, controlling.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketing

  • ISBN

    978-80-88057-17-8

  • Počet stran výsledku

    24

  • Strana od-do

    63-86

  • Počet stran knihy

    272

  • Název nakladatele

    EDUKO nakladatelství

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly