Marketingový systém řízení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00242918" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00242918 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový systém řízení
Popis výsledku v původním jazyce
Marketingové plánování, analýza makro a mikroprostředí, externí a interní analýza, analýza trhu a konkurence, analýza zákazníka, SWOT analýza. Analytické strategické metody: poziční mapa, výrobkové portfolio, cyklus životnosti produktu, Ansoffova matice. Základní strategické směry: portfolio strategie, strategie dle Portera, synergické strategie, strategie rolí na trhu. Marketingový mix, kontroling v marketingu.
Název v anglickém jazyce
Marketing Management System
Popis výsledku anglicky
Marketing planning, Analysis of macro and micro, external and internal analysis, market analysis and competition, customer analysis, SWOT analysis. Strategic analytical methods: positional map, product portfolio, life cycle of the product, Ansoff matrix. The basic strategic directions: portfolio strategy, strategy according to Porter, synergistic strategy, strategy of roles. Marketing mix, controlling.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketing
ISBN
978-80-88057-17-8
Počet stran výsledku
24
Strana od-do
63-86
Počet stran knihy
272
Název nakladatele
EDUKO nakladatelství
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—