Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00242919" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00242919 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Produkt

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Různé pohledy na produkt, filosofie vrstev produktu, nástroje produktové politiky, diverzifikace, produktová inovace, variace, diferenciace, eliminace. Hledání idey: analýza atributů, morfologická metoda, funkční analýzy, techniky povzbuzení tvůrčího myšlení. Proces inovace produktu, design, značka a jméno produktu, obal, sortimentní politika, servisní politika.

  • Název v anglickém jazyce

    Product

  • Popis výsledku anglicky

    Different views of the product, philosophy layers of the product, tools product policy, diversification, product innovation, variation, differentiation, elimination. Search for idea: analysis attributes, morphological method, functional analysis, encouragement of creative thinking techniques. The process of product innovation, design, brand and product name, packaging, assortment policy, service policy.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketing

  • ISBN

    978-80-88057-17-8

  • Počet stran výsledku

    37

  • Strana od-do

    133-169

  • Počet stran knihy

    272

  • Název nakladatele

    EDUKO nakladatelství

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly