Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00242919" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00242919 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Produkt
Popis výsledku v původním jazyce
Různé pohledy na produkt, filosofie vrstev produktu, nástroje produktové politiky, diverzifikace, produktová inovace, variace, diferenciace, eliminace. Hledání idey: analýza atributů, morfologická metoda, funkční analýzy, techniky povzbuzení tvůrčího myšlení. Proces inovace produktu, design, značka a jméno produktu, obal, sortimentní politika, servisní politika.
Název v anglickém jazyce
Product
Popis výsledku anglicky
Different views of the product, philosophy layers of the product, tools product policy, diversification, product innovation, variation, differentiation, elimination. Search for idea: analysis attributes, morphological method, functional analysis, encouragement of creative thinking techniques. The process of product innovation, design, brand and product name, packaging, assortment policy, service policy.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketing
ISBN
978-80-88057-17-8
Počet stran výsledku
37
Strana od-do
133-169
Počet stran knihy
272
Název nakladatele
EDUKO nakladatelství
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—