Ztrácejí marketingové útvary ve firmách svůj význam?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00305637" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00305637 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ztrácejí marketingové útvary ve firmách svůj význam?
Popis výsledku v původním jazyce
Není správné, že marketingová oddělení firem ztrácejí vliv na oblasti, které podporují úspěch firmy. Jedná se o tvorbu cen, vývoj nových výrobků a strategická rozhodnutí. Více váhy se, bohužel, přikládá komunikaci. Vývoj poškozuje podnikový úspěch.
Název v anglickém jazyce
Do marketing departments in companies lose their importance?
Popis výsledku anglicky
Marketing departments of companies are losing influence to areas that support business success. This is the pricing, new product development and strategic decisions. More space has, unfortunately, communication. The development is detrimental to business success.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů