Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ztrácejí marketingové útvary ve firmách svůj význam?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F16%3A00305637" target="_blank" >RIV/68407700:21230/16:00305637 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ztrácejí marketingové útvary ve firmách svůj význam?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Není správné, že marketingová oddělení firem ztrácejí vliv na oblasti, které podporují úspěch firmy. Jedná se o tvorbu cen, vývoj nových výrobků a strategická rozhodnutí. Více váhy se, bohužel, přikládá komunikaci. Vývoj poškozuje podnikový úspěch.

  • Název v anglickém jazyce

    Do marketing departments in companies lose their importance?

  • Popis výsledku anglicky

    Marketing departments of companies are losing influence to areas that support business success. This is the pricing, new product development and strategic decisions. More space has, unfortunately, communication. The development is detrimental to business success.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů