Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CTU CAN FD Core integration to Zynq-7000 system

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F18%3A00327258" target="_blank" >RIV/68407700:21230/18:00327258 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://gitlab.fel.cvut.cz/canbus/zynq/zynq-can-sja1000-top" target="_blank" >https://gitlab.fel.cvut.cz/canbus/zynq/zynq-can-sja1000-top</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CTU CAN FD Core integration to Zynq-7000 system

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The result of the project are FPGA design, associated Linux driver and automated testing and continuous integration environment which includes multiple CTU CAN FD cores. The project has been initiated on demand of one big carmaker which needs to connect their additional control units into a vehicle communication system. The result of the analysis showed that initially considered Bosch IP core would not fit in required count into the design and that they need an optimized solution. Also, availability of IP core has been problematic for custom FPGA design. Except for the original design of the solution integration existing components, significant effort has been invested in redesigning many units of original CTU CAN FD core. Almost 200 problems have been solved and more than 1500 updates have been done on existing components. The solution is expected to be used in smaller (1000+) specialized series of produced cars.

  • Název v anglickém jazyce

    CTU CAN FD Core integration to Zynq-7000 system

  • Popis výsledku anglicky

    The result of the project are FPGA design, associated Linux driver and automated testing and continuous integration environment which includes multiple CTU CAN FD cores. The project has been initiated on demand of one big carmaker which needs to connect their additional control units into a vehicle communication system. The result of the analysis showed that initially considered Bosch IP core would not fit in required count into the design and that they need an optimized solution. Also, availability of IP core has been problematic for custom FPGA design. Except for the original design of the solution integration existing components, significant effort has been invested in redesigning many units of original CTU CAN FD core. Almost 200 problems have been solved and more than 1500 updates have been done on existing components. The solution is expected to be used in smaller (1000+) specialized series of produced cars.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>prot</sub> - Prototyp

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20202 - Communication engineering and systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    CAN FD IP

  • Číselná identifikace

    CTU CAN FD Core on Zynq-7000

  • Technické parametry

    Hospodářská smlouva HS:13135/830/8301802C000 (CAN FD Open Cores Support Linux Kernel Based Systems). Práce na projektu prochází při začlenění každé vývojoví změny sadou testů jak vlastního CAN FD jádra (https://gitlab.fel.cvut.cz/canbus/ctucanfd_ip_core/pipelines) tak integrace na Zynq-7000 (https://gitlab.fel.cvut.cz/canbus/zynq/zynq-can-sja1000-top/pipelines). Projekt byl ve stabilní verzi předaný průmyslovému partnerovi a je používán v zahraničí. Počítá se s navazující certifikací.

  • Ekonomické parametry

    Objednavatel za vývoj a zveřejnění projektu pod otevřenou licencí zaplatil v rámci příslušné vývojové fáze projektu 400 tisíc Kč.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    katedra řídicí techniky

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    N - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem

    https://gitlab.fel.cvut.cz/canbus/zynq/zynq-can-sja1000-top