Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie řízení hybridního pohonu se superkapacitorem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F20%3A00351123" target="_blank" >RIV/68407700:21230/20:00351123 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://automa.cz/cz/web-clanky/strategie-rizeni-hybridniho-pohonu-se-superkapacitorem-0_13259/" target="_blank" >https://automa.cz/cz/web-clanky/strategie-rizeni-hybridniho-pohonu-se-superkapacitorem-0_13259/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie řízení hybridního pohonu se superkapacitorem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje strategii řízení hybridního pohonu spočívající v regulaci výkonů obou zdrojů pohonu, primárního – spalovacího motoru (ICE – Internal Combustion Engine), a sekundárního – superkapacitoru. Velmi důležitým problémem hybridního pohonu je řízení toku energie mezi různými zdroji. V případě, že je použit superkapacitor jako špičkový akumulátor, jeho nabíjení a vybíjení s ohledem na skutečnou úroveň napětí v obvodu meziobvodu je klíčovým problémem. Prezentovaný příspěvek se zabývá řídicím algoritmem obousměrného DC/DC převodníku používaného pro nabíjení a vybíjení superkapacitoru. Superkapacitor vyvažuje výkonové potřeby v meziobvodu hybridního pohonu.

  • Název v anglickém jazyce

    Control strategy of a hybrid drive with a supercapacitor

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the control strategy of a hybrid drive consisting in the regulation of the power of both sources of propulsion, primary - internal combustion engine (ICE - Internal Combustion Engine), and secondary - supercapacitor. Very important problem of hybrid drive is power flow control between its different sources. In case when supercapacitor like peak power accumulator is used, its charging and discharging with respect to actual voltage level in DC link circuit is the key problem. Presented paper deals with control algorithm of bi-directional DC/DC convertor used for supercapacitor charging and discharging. This supercapacitor balanced power needs of hybrid drive intermediate DC link.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AUTOMA - časopis pro automatizační techniku

  • ISSN

    1210-9592

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    26

  • Číslo periodika v rámci svazku

    11

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    10-14

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus