Metody Výuky Praktických Předmětů na Katedře Měření FEL ČVUT v Době Covidu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F21%3A00356176" target="_blank" >RIV/68407700:21230/21:00356176 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metody Výuky Praktických Předmětů na Katedře Měření FEL ČVUT v Době Covidu
Popis výsledku v původním jazyce
Pandemie COVID-19 prakticky přes noc dramaticky změnila nebo dokonce dočasně zastavila výuku na mnoha univerzitách. Tato situace byla výzvou zejména pro technické univerzity s původně spoustou praktických činností a laboratorních cvičení, protože vyžadovala vytvoření stabilního a plnohodnotného online vzdělávacího systému. Vše, co dosud probíhalo formou přímého kontaktu, od samotných přednášek, seminářů, praktických ukázek a laboratorních cvičení, přes písemné testy až po ústní zkoušky, bylo nutné převést do digitální podoby, o dalších právních a administrativních procesech pro zajištění výuky nemluvě. Významnou výhodou FEL ČVUT bylo, že drtivá většina pedagogů již měla předchozí zkušenosti s poskytováním online vzdělávání a disponovala řadou nástrojů, které bylo možné k tomuto účelu použít. Rychlý přechod z prezenční formy studia na distanční nicméně vyžadoval přehodnocení koncepce organizace výuky a zajištění řady souvisejících činností, zejména v oblasti komunikace, plánování vzdělávacích aktivit a výběru vhodných metod.
Název v anglickém jazyce
Practical Courses Teaching methods During the COVID-19 at the Department of Measurement of FEE CTU
Popis výsledku anglicky
The COVID-19 pandemic dramatically changed or even temporarily stopped teaching at many universities overnight. This situation was especially challenging for technical universities with a lot of practical activities and laboratory exercises, as it required the creation of a stable and full-fledged online education system. Everything that has taken place so far in the form of direct contact, from lectures, seminars, practical demonstrations, and laboratory exercises, through written tests to oral exams, had to be digitized, not to mention other legal and administrative processes for teaching. A significant advantage of FEE CTU was that the vast majority of teachers already had previous experience in providing online education and had a number of tools that could be used for this purpose. However, the rapid transition from full-time to distance learning required a reassessment of the concept of teaching organization and the provision of a number of related activities, especially in the field of communication, planning of educational activities and selection of appropriate methods.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20201 - Electrical and electronic engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů