Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metody Výuky Praktických Předmětů na Katedře Měření FEL ČVUT v Době Covidu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F21%3A00356176" target="_blank" >RIV/68407700:21230/21:00356176 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metody Výuky Praktických Předmětů na Katedře Měření FEL ČVUT v Době Covidu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pandemie COVID-19 prakticky přes noc dramaticky změnila nebo dokonce dočasně zastavila výuku na mnoha univerzitách. Tato situace byla výzvou zejména pro technické univerzity s původně spoustou praktických činností a laboratorních cvičení, protože vyžadovala vytvoření stabilního a plnohodnotného online vzdělávacího systému. Vše, co dosud probíhalo formou přímého kontaktu, od samotných přednášek, seminářů, praktických ukázek a laboratorních cvičení, přes písemné testy až po ústní zkoušky, bylo nutné převést do digitální podoby, o dalších právních a administrativních procesech pro zajištění výuky nemluvě. Významnou výhodou FEL ČVUT bylo, že drtivá většina pedagogů již měla předchozí zkušenosti s poskytováním online vzdělávání a disponovala řadou nástrojů, které bylo možné k tomuto účelu použít. Rychlý přechod z prezenční formy studia na distanční nicméně vyžadoval přehodnocení koncepce organizace výuky a zajištění řady souvisejících činností, zejména v oblasti komunikace, plánování vzdělávacích aktivit a výběru vhodných metod.

  • Název v anglickém jazyce

    Practical Courses Teaching methods During the COVID-19 at the Department of Measurement of FEE CTU

  • Popis výsledku anglicky

    The COVID-19 pandemic dramatically changed or even temporarily stopped teaching at many universities overnight. This situation was especially challenging for technical universities with a lot of practical activities and laboratory exercises, as it required the creation of a stable and full-fledged online education system. Everything that has taken place so far in the form of direct contact, from lectures, seminars, practical demonstrations, and laboratory exercises, through written tests to oral exams, had to be digitized, not to mention other legal and administrative processes for teaching. A significant advantage of FEE CTU was that the vast majority of teachers already had previous experience in providing online education and had a number of tools that could be used for this purpose. However, the rapid transition from full-time to distance learning required a reassessment of the concept of teaching organization and the provision of a number of related activities, especially in the field of communication, planning of educational activities and selection of appropriate methods.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů