Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podíl jednotlivých druhů dopravy na dělbě přepravní práce a vliv délky vykonané cesty na použití dopravního prostředku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F07%3A06135184" target="_blank" >RIV/68407700:21260/07:06135184 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podíl jednotlivých druhů dopravy na dělbě přepravní práce a vliv délky vykonané cesty na použití dopravního prostředku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S růstem měst a nároků individuální automobilové dopravy se mnohá města dostala do složité situace, z které je nyní jediné východisko v účelném a ekonomickém rozdělení přepravní práce. Přehled o podílu jednotlivých druhů dopravy na přepravní práci u pravidelných cest do zaměstnání a do školy byl zpracován z podkladů ČSÚ o Sčítání lidu, domů a bytů v roce 2001. Podíl jednotlivých druhů dopravy na cestách do zaměstnání a do školy byl vyhodnocen v rámci jednotlivých kategorií měst a obcí. Přehled o vlivu délky vykonané cesty u pravidelných cest do zaměstnání a do školy na volbu použitého dopravního prostředku se podařilo výhodně zpracovat z podkladů Sčítání lidu, domů a bytů v roce 2001 (SLDB 2001). Při vyhodnocení vlivu délky cesty na volbu dopravního prostředku byl počet cest vykonaných jednotlivými druhy dopravy rozdělen podle délky trvání těchto cest do 4 časových intervalů a tyto cesty pak byly přepočítány na délku cest podle typické cestovní rychlosti pro jednotlivé druhy dopravy.

  • Název v anglickém jazyce

    Distribution Rate of Traffic Modes and Influence of Route Length on Choice of Traffic Mode

  • Popis výsledku anglicky

    Along with growing up of towns and demands of automobile transport many towns felt into complicated situation, from which there's now only way out by efficient and economic distribution rate of traffic modes. The view of distribution rate of traffic modes by commuting to job and school was processed from basis from Czech Statistic Institute of census, counting of houses and flats in 2001. Distribution rate of traffic modes by commuting to job and school was evaluated in frames of particular categories of towns and communities. Influence of route length on choice of traffic mode was useful executed from basis from Czech Statistic Institute of census, counting of houses and flats in 2001. The number of journeys realised by particular traffic modes was sorted according to its duration into 4 time periods during evaluation of influence of route length on choice of traffic mode and next these journeys were converted to lengths according to specific travel speed for these traffic modes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Konference Národní strategie rozvoje cyklistické dopravy České republiky

  • ISBN

    978-80-86502-57-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Centrum dopravního výzkumu

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Velké Karlovice

  • Datum konání akce

    15. 5. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku