Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změny trajektorie vozidla způsobené únavou řidiče

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F08%3A06156350" target="_blank" >RIV/68407700:21260/08:06156350 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Changes in car trajectory due to driver's fatigue

  • Popis výsledku v původním jazyce

    From the point of view of position and direction control the car may be considered as an astatic system of the second order. From it follows, that the driver has to continually act as a controller to stabilize a car in a traffic stripe. Properties of this human controller are changed due to driver's fatigue. It leads to the small changes in a car trajectory. There is shown in the paper how to find this changes and how to utilize them for alarm if driver fatigue became critical, near to microsleep.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in car trajectory due to driver's fatigue

  • Popis výsledku anglicky

    From the point of view of position and direction control the car may be considered as an astatic system of the second order. From it follows, that the driver has to continually act as a controller to stabilize a car in a traffic stripe. Properties of this human controller are changed due to driver's fatigue. It leads to the small changes in a car trajectory. There is shown in the paper how to find this changes and how to utilize them for alarm if driver fatigue became critical, near to microsleep.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Driver Car Interaction & Interface 2008

  • ISBN

    978-80-87136-04-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    AV ČR, Ústav informatiky

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    17. 12. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku