Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Agresivita řidičů z dopravně inženýrského pohledu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F09%3A00167039" target="_blank" >RIV/68407700:21260/09:00167039 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Agresivita řidičů z dopravně inženýrského pohledu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozbor hlavních příčin dopravních nehod v České republice. Analýza dopravních nehod na vybraných pozemních komunikacích z formulářů evidence dopravních nehod Policie ČR. Měření rychlosti radarem na těchto vybraných pozemních komunikacích. Agresivní chování řidičů, nedodržování předepsané rychlosti jízdy. Následky nehod způsobených nepřiměřenou rychlostí. Vliv skladby dopravního proudu a zatíženi komunikace, vliv geometrického uspořádání komunikace a rychlosti jízdy na vznik dopravních nehod. Možnosti snížení počtu dopravních nehod zaviněných nepřiměřenou rychlosti jízdy.

  • Název v anglickém jazyce

    Drivers' Aggression: a traffic engineering perspective

  • Popis výsledku anglicky

    The main causes of traffic accidents in the Czech Republic and provides analysis of traffic accidents on selected roads as recorded in the forms used to register traffic accidents by the Police of the Czech Republic. The issue of using a radar device tomeasure speed on these selected roads is also mentioned. Other topics covered include drivers' aggressive behaviour, the violation of speed limits, the consequences of accidents resulting from speeding, and the impact of traffic flow composition, road load, the geometric layout of the road, and the speed of travel on the occurrence of traffic accidents. Finally, the contribution suggests ways of reducing the number of traffic accidents caused by speeding.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Agresivita na cestách

  • ISBN

    978-80-244-2375-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Vydavatelský servis

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    5. 2. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku