OCHRANA CHODCŮ PŘI STŘETU S OSOBNÍM AUTOMOBILEM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F10%3A00166299" target="_blank" >RIV/68407700:21260/10:00166299 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
OCHRANA CHODCŮ PŘI STŘETU S OSOBNÍM AUTOMOBILEM
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek si klade za cíl stručný přehled závěrů, které vyplývají ze statistiky, dále přehled homologačních zkoušek pro posouzení vozidla z hlediska ochrany chodců dle platné legislativy a popis aktivního prvku pasivní bezpečnosti pro zvýšení ochranychodců při střetu s osobním automobilem, tzv. aktivní kapoty a další.
Název v anglickém jazyce
Pedestrian protection during collision with a car
Popis výsledku anglicky
The article deals with an overview of statistics of traffic accidents with pedestrians, EC regulations and the methods of improvement of passive safety.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1F44I%2F091%2F050" target="_blank" >1F44I/091/050: Pasivní bezpečnost chodce při kolizi s vozidlem, biomechanika a vliv informačních technologií.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
XIX. mezinárodní vědecká konference soudního inženýrství - Sborník příspěvků
ISBN
978-80-214-4037-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
VUT v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
22. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—