Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mathematical model of car dynamics for driving simulator

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F10%3A00175798" target="_blank" >RIV/68407700:21260/10:00175798 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mathematical model of car dynamics for driving simulator

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Software equipment of interactive vehicle simulators consists of two main parts; a generator of virtual reality (generating 3D graphics and surround sound) and a mathematical model of vehicle dynamics. The basic elements of mathematical dynamics model ofthe vehicle consists first of a physics engine and a set of parameterization files that define the current values of the parameters of the vehicle, second of the world which with each particular vehicle can interact. The paper describes development, implementation and testing of such a mathematical software model, which was subsequently used in the latest driving simulator system (Octavia II 3D) in the laboratories at the Faculty of Transportation Sciences of Czech Technical University in Prague.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematical model of car dynamics for driving simulator

  • Popis výsledku anglicky

    Software equipment of interactive vehicle simulators consists of two main parts; a generator of virtual reality (generating 3D graphics and surround sound) and a mathematical model of vehicle dynamics. The basic elements of mathematical dynamics model ofthe vehicle consists first of a physics engine and a set of parameterization files that define the current values of the parameters of the vehicle, second of the world which with each particular vehicle can interact. The paper describes development, implementation and testing of such a mathematical software model, which was subsequently used in the latest driving simulator system (Octavia II 3D) in the laboratories at the Faculty of Transportation Sciences of Czech Technical University in Prague.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA102%2F07%2F1191" target="_blank" >GA102/07/1191: Analýza změn zorného pole a reakčního času řidiče v relaci s poklesem pozornosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Driver - Car Interaction & Interface 2010 - The Book of Proceedings

  • ISBN

    978-80-87136-10-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ústav Informatiky AV ČR, v.v.i.

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    3. 12. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku