Je opravdu nezbytné zastavovat expresními vlaky v České Třebové?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F10%3A00212939" target="_blank" >RIV/68407700:21260/10:00212939 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.zelpage.cz/clanky/je-opravdu-nezbytne-zastavovat-expresnimi-vlaky-v-ceske-trebove" target="_blank" >http://www.zelpage.cz/clanky/je-opravdu-nezbytne-zastavovat-expresnimi-vlaky-v-ceske-trebove</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Je opravdu nezbytné zastavovat expresními vlaky v České Třebové?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá dopravní geografií České Třebové z pohledu obsluhy expresními vlaky. Dále představuje princip segmentace nabídky veřejné dopravy a vyslovuje závěr, že linka EC Praha - Brno nemusí nutně v České Třebové zastavovat. Jako protipříklad je uvedena stanice Praha-Libeň, kde by naopak expresní vlaky zastavovat měly, neboť do ní spáduje východní část Prahy.
Název v anglickém jazyce
Is it really necessary to stop with express trains in Česká Třebová?
Popis výsledku anglicky
The paper deals with transport geography of Česká Třebová, from the express train service point of view. Further, the principle of segmentation of public transport offer is presented. The conclusion is that EuroCity trains between Praha and Brno need notto stop in Česká Třebová. As a counter-example, Praha-Libeň station is mentioned. Express trains should stop there, because Praha-Libeň is the nearest station on mainline Praha-Brno for the whole eastern part of Prague.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů