Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Je opravdu nezbytné zastavovat expresními vlaky v České Třebové?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F10%3A00212939" target="_blank" >RIV/68407700:21260/10:00212939 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.zelpage.cz/clanky/je-opravdu-nezbytne-zastavovat-expresnimi-vlaky-v-ceske-trebove" target="_blank" >http://www.zelpage.cz/clanky/je-opravdu-nezbytne-zastavovat-expresnimi-vlaky-v-ceske-trebove</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Je opravdu nezbytné zastavovat expresními vlaky v České Třebové?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá dopravní geografií České Třebové z pohledu obsluhy expresními vlaky. Dále představuje princip segmentace nabídky veřejné dopravy a vyslovuje závěr, že linka EC Praha - Brno nemusí nutně v České Třebové zastavovat. Jako protipříklad je uvedena stanice Praha-Libeň, kde by naopak expresní vlaky zastavovat měly, neboť do ní spáduje východní část Prahy.

  • Název v anglickém jazyce

    Is it really necessary to stop with express trains in Česká Třebová?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with transport geography of Česká Třebová, from the express train service point of view. Further, the principle of segmentation of public transport offer is presented. The conclusion is that EuroCity trains between Praha and Brno need notto stop in Česká Třebová. As a counter-example, Praha-Libeň station is mentioned. Express trains should stop there, because Praha-Libeň is the nearest station on mainline Praha-Brno for the whole eastern part of Prague.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů