Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelování stavu emisního zatížení způsobeného silničními vozidly v okolí silniční a dálniční sítě osazené mýtnými branami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F12%3A00201039" target="_blank" >RIV/68407700:21260/12:00201039 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.lss.fd.cvut.cz/edm" target="_blank" >http://www.lss.fd.cvut.cz/edm</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modelování stavu emisního zatížení způsobeného silničními vozidly v okolí silniční a dálniční sítě osazené mýtnými branami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Disertační práce se zaměřuje na návrh a verifikaci původního liniového modelu emisního zatížení, jenž je z širokých vstupních informací schopen určovat emisní zatížení ze silničních vozidel (mobilních zdrojů) v blízkém prostoru podél silniční a dálničnísítě osazené mýtnými branami. Hlavním úkolem disertační práce je vytvořit originální funkční modelovou aplikaci, jež v sobě plně rozvine a na základě dostupných dat využije důležité parametry ovlivňující tvorbu a množství emisní zátěže z automobilové dopravy. Vstup pro model emisního zatížení ze silničních mobilních zdrojů tvoří data, která jsou zaznamenávána na branách dálničního mýtného systému ČR (primárně pro výpočet intenzit dopravy), jež shromažďuje tzv. Telematická aplikace Fakulty dopravní ČVUT.Práce definuje důležité vstupní parametry modelu z hlediska samotné dopravy, parametrů konstrukce silniční a dálniční sítě a struktury dopravy. Dále práce popisuje vlastní matematický model, jenž byl řádně otestován a zapsán do konečného

  • Název v anglickém jazyce

    Emission Load Modeling Caused by Road Vehicles in the Vicinity of the Road and Highway Network Toll Gates

  • Popis výsledku anglicky

    The PhD thesis focuses on the design and verification of the original linear model of the emission load. The model, built on wide input information, is capable to determine the emission load from road vehicles (mobile sources) in the vicinity of the roadand motorway network, where highway toll gates are localized. The main goal of the thesis is to create an original functional model application, which is able to process available traffic data to fully utilize the important parameters affecting the production and the amount of the emission load from the road traffic. Input of the mobile sources emission load model is represented by data, which are gathered on highway toll gates situated on motorways of the Czech Republic (primarily for traffic intensity assessments). All these data are collected on the server of the Telematic application. The Telematic application runs under the Czech Technical University in Prague, at the Faculty of Transportation Sciences. This PhD thesis defines imp

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    DI - Znečištění a kontrola vzduchu

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů