Modelování stavu emisního zatížení způsobeného silničními vozidly v okolí silniční a dálniční sítě osazené mýtnými branami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F12%3A00201039" target="_blank" >RIV/68407700:21260/12:00201039 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.lss.fd.cvut.cz/edm" target="_blank" >http://www.lss.fd.cvut.cz/edm</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Modelování stavu emisního zatížení způsobeného silničními vozidly v okolí silniční a dálniční sítě osazené mýtnými branami
Popis výsledku v původním jazyce
Disertační práce se zaměřuje na návrh a verifikaci původního liniového modelu emisního zatížení, jenž je z širokých vstupních informací schopen určovat emisní zatížení ze silničních vozidel (mobilních zdrojů) v blízkém prostoru podél silniční a dálničnísítě osazené mýtnými branami. Hlavním úkolem disertační práce je vytvořit originální funkční modelovou aplikaci, jež v sobě plně rozvine a na základě dostupných dat využije důležité parametry ovlivňující tvorbu a množství emisní zátěže z automobilové dopravy. Vstup pro model emisního zatížení ze silničních mobilních zdrojů tvoří data, která jsou zaznamenávána na branách dálničního mýtného systému ČR (primárně pro výpočet intenzit dopravy), jež shromažďuje tzv. Telematická aplikace Fakulty dopravní ČVUT.Práce definuje důležité vstupní parametry modelu z hlediska samotné dopravy, parametrů konstrukce silniční a dálniční sítě a struktury dopravy. Dále práce popisuje vlastní matematický model, jenž byl řádně otestován a zapsán do konečného
Název v anglickém jazyce
Emission Load Modeling Caused by Road Vehicles in the Vicinity of the Road and Highway Network Toll Gates
Popis výsledku anglicky
The PhD thesis focuses on the design and verification of the original linear model of the emission load. The model, built on wide input information, is capable to determine the emission load from road vehicles (mobile sources) in the vicinity of the roadand motorway network, where highway toll gates are localized. The main goal of the thesis is to create an original functional model application, which is able to process available traffic data to fully utilize the important parameters affecting the production and the amount of the emission load from the road traffic. Input of the mobile sources emission load model is represented by data, which are gathered on highway toll gates situated on motorways of the Czech Republic (primarily for traffic intensity assessments). All these data are collected on the server of the Telematic application. The Telematic application runs under the Czech Technical University in Prague, at the Faculty of Transportation Sciences. This PhD thesis defines imp
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
DI - Znečištění a kontrola vzduchu
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů