Stanovení korekcí emisí hluku v závislosti na konstrukci železničního svršku v podmínkách České republiky.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00210148" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00210148 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/63981378:_____/13:#0000013
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stanovení korekcí emisí hluku v závislosti na konstrukci železničního svršku v podmínkách České republiky.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na problematiku hluku ze železniční dopravy a jeho cílem je představení metodiky, která bude klíčovým výstupem projektu ?Vliv opatření na infrastruktuře železniční dopravy na snížení vzniku a šíření hluku od jedoucích vlaků?. Metodika se zabývá stanovením korekcí emisí hluku v závislosti na konstrukci železničního svršku. Úvodem příspěvku je zmíněna motivace vedoucí ke vzniku metodiky, za níž následuje část věnovaná způsobu zpracování naměřených dat a tvorbě matematického modelu. Stěžejní část příspěvku pak shrnuje emisní hladiny vybraných konstrukcí v závislosti na rychlosti.
Název v anglickém jazyce
Determining noise emissions corrections dependent on the railway superstructure construction in the conditions of the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This article is focused on the topic of noise in railway transportation with the aim to introduce a method that will be the main outcome of the project "The influence of measures taken on railroad transportation infrastructure on noise decreasing and noise spreading by the running trains". The method deals with the noise emissions depending on the railway superstructure. In the beginning of the article, reasons leading to creating the method are mentioned, followed by a part devoted to the means of measured data processing and creation of a mathematic model. The crucial part of the article then summaries the emission levels related to the speed in the selected constructions.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA01030087" target="_blank" >TA01030087: Vliv opatření na infrastruktuře železniční dopravy na snížení vzniku a šíření hluku od jedoucích vlaků</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Silnice železnice
ISSN
1801-822X
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
92-96
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—