Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika správného stanovení potřeb pro parkování v území

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F13%3A00211436" target="_blank" >RIV/68407700:21260/13:00211436 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika správného stanovení potřeb pro parkování v území

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Doprava v klidu je nedílnou součástí každé projektové dokumentace, ve které vzniká nový investiční záměr. Stanovení dopravy v klidu je také součástí každého územního plánu a to z důvodu, že se jedná o důležitý článek městské urbanizace a rozvoje města. Daný výpočet se nestanovuje pouze pro nové stavby nebo rozvojové plány, ale i pro stávající území a objekty jako např. při posuzování stávajících staveb při rekolaudacích aj. Celkový počet stání se postupně určuje ze vstupních parametrů a koeficientů příslušné normy, které jsou ale buď částečně nepřesné, nebo neodpovídají reálným požadavků po parkovacích a odstavných stání.

  • Název v anglickém jazyce

    Questions of Regular Determination of Needs for Parking Spaces

  • Popis výsledku anglicky

    The requirement for parking spaces is a necessary part of each project documentation, from which a new investment plan will be made. Determination of needs for parking spaces is also part of any land-use plan. The reason is, that needs for parking are animportant point in urbanization and town development. The number of parking spaces is important not only for planning of a new construction or development plans, but also for existing territories and objects such as assessment of existing buildings after modernization, etc. The total number of parking spaces is sequentially specified from the input parameters and coefficients set in the technical standards, which are either partially inaccurate, or does not correspond to the real requirements for parking and parking spaces in general.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Dopravní inženýrství

  • ISSN

    1801-8890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    22-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus