Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení efektivity přestavby dvoupruhové silnice na uspořádání 2 + 1

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00223878" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00223878 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení efektivity přestavby dvoupruhové silnice na uspořádání 2 + 1

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem článku ?Hodnocení efektivity přestavby dvoupruhové silnice na uspořádání 2 + 1? je především návrh metodického postupu k rekonstrukci stávajících dvoupruhových silnic na třípruhové uspořádání 2 + 1 v podmínkách České republiky. Dalším cílem jeanalýza aktuálních technických, provozních a bezpečnostních podmínek a posouzení vhodnosti jednotlivých úseků na výše uvedených silnicích pro tuto rekonstrukci. Klíčovou součástí je vlastní návrh postupu rekonstrukce těchto silnic na uspořádání 2 + 1 v souladu s technickými možnostmi a požadavky na bezpečnost. V následující části je uveden přibližný odhad záboru území a výpočet celkových nákladů. Závěr obsahuje zhodnocení efektivity vynaložených prostředků ve srovnání s přínosy možné rekonstrukce.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Effectiveness of Reconstruction of Two-lane Roads to Roads in 2+1 Standard

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of the study ?Proposal of Guidelines for Reconstruction of I/2 and 1/12 roads to 2 + 1 standard? is mainly a proposal of methodological approach for reconstruction of recent two-lane roads to three-lane (2 + 1 standard) roads in the road environment of the Czech Republic. Further objectives are analyses of recent technical, operational and safety conditions and identification of road sections on the above mentioned roads unsuitable for reconstruction. The key part is the introduction of applicable proposal of guidelines used for the design of reconstruction of these roads to 2 + 1 standard in accordance with the technical possibilities and safety requirements. This part is followed by an approximate estimation of spatial needs and calculation of approximate costs of the project. The conclusion contains an assessment of the cost-benefit ratio of the road upgrade project.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Dopravní inženýrství

  • ISSN

    1801-8890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    9-13

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus