Hodnocení efektivity přestavby dvoupruhové silnice na uspořádání 2 + 1
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00223878" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00223878 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení efektivity přestavby dvoupruhové silnice na uspořádání 2 + 1
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem článku ?Hodnocení efektivity přestavby dvoupruhové silnice na uspořádání 2 + 1? je především návrh metodického postupu k rekonstrukci stávajících dvoupruhových silnic na třípruhové uspořádání 2 + 1 v podmínkách České republiky. Dalším cílem jeanalýza aktuálních technických, provozních a bezpečnostních podmínek a posouzení vhodnosti jednotlivých úseků na výše uvedených silnicích pro tuto rekonstrukci. Klíčovou součástí je vlastní návrh postupu rekonstrukce těchto silnic na uspořádání 2 + 1 v souladu s technickými možnostmi a požadavky na bezpečnost. V následující části je uveden přibližný odhad záboru území a výpočet celkových nákladů. Závěr obsahuje zhodnocení efektivity vynaložených prostředků ve srovnání s přínosy možné rekonstrukce.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of Effectiveness of Reconstruction of Two-lane Roads to Roads in 2+1 Standard
Popis výsledku anglicky
The subject of the study ?Proposal of Guidelines for Reconstruction of I/2 and 1/12 roads to 2 + 1 standard? is mainly a proposal of methodological approach for reconstruction of recent two-lane roads to three-lane (2 + 1 standard) roads in the road environment of the Czech Republic. Further objectives are analyses of recent technical, operational and safety conditions and identification of road sections on the above mentioned roads unsuitable for reconstruction. The key part is the introduction of applicable proposal of guidelines used for the design of reconstruction of these roads to 2 + 1 standard in accordance with the technical possibilities and safety requirements. This part is followed by an approximate estimation of spatial needs and calculation of approximate costs of the project. The conclusion contains an assessment of the cost-benefit ratio of the road upgrade project.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Dopravní inženýrství
ISSN
1801-8890
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
9-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—