SW logiky výstražného systému - zvýšení pasivní bezpečnosti na železničních přejezdech zabezpečených výstražným světelným zařízením
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00229002" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00229002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://k616.fd.cvut.cz/projekty/MV_VG20122014085/index.html" target="_blank" >http://k616.fd.cvut.cz/projekty/MV_VG20122014085/index.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
SW logiky výstražného systému - zvýšení pasivní bezpečnosti na železničních přejezdech zabezpečených výstražným světelným zařízením
Popis výsledku v původním jazyce
Aplikace (SW logiky výstražného systému) na straně vozidla zajišťuje následující funkce - zobrazení offline map, komunikaci se serverem, získávání informací o jízdě vlaků, stavu výstrah a stavu systému, kontrola spolehlivosti podaných informací, fyzikální model vozidla s odometrií, napojení na tzv. "mluvící" značku, expertní systém, který zajišťuje získání co nejpřesnější polohy ze všech dostupných vstupů a uživatelské rozhraní optimalizované pro eliminaci řidičovy zátěže a desinterpretace podávaných informací. Aplikace byla optimalizovaná a odladěna pro železniční přejezdy, které jsou zabezpečeny výstražným světelným zařízením.
Název v anglickém jazyce
Warning system software logics - improvement of passive safety of level crossings with light warning system
Popis výsledku anglicky
Car-side application (of warning system software logics) provides following functions: offline map availability, server communication, train drive data acquisition, warning and system status, sub-feature reliability check, vehicle and odometry physical model, "talking" sign connection, expertise system providing the most precise location using all available sources to eliminated driver's fatigue and excessive workload and misinterpreting of the available information. The application was optimised and fine tuned to be used on level crossings with light warning system.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/VG20122014085" target="_blank" >VG20122014085: Zvýšení bezpečnosti vozidel při přepravě cestujících i nákladů na kritických bodech infrastruktury.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
ASW1
Technické parametry
Jedná se o samostatný SW pro vozidlové miniPC. Uživatelské rozhraní je zobrazováno na LCD displeji. doc. Ing Petr Bouchner, Ph.D. a doc. Ing. Martin Leso, Ph.D.ČVUT v Praze, Fakulta dopravní Konviktská 20, Praha 1, +420 224359502
Ekonomické parametry
2000Kč/ ks (předpokládá se prodej stovek ks)
IČO vlastníka výsledku
68407700
Název vlastníka
České vysoké učení technické v Praze Fakulta dopravní