Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SW logiky výstražného systému - zvýšení pasivní bezpečnosti na železničních přejezdech zabezpečených výstražným světelným zařízením

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F14%3A00229002" target="_blank" >RIV/68407700:21260/14:00229002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://k616.fd.cvut.cz/projekty/MV_VG20122014085/index.html" target="_blank" >http://k616.fd.cvut.cz/projekty/MV_VG20122014085/index.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SW logiky výstražného systému - zvýšení pasivní bezpečnosti na železničních přejezdech zabezpečených výstražným světelným zařízením

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aplikace (SW logiky výstražného systému) na straně vozidla zajišťuje následující funkce - zobrazení offline map, komunikaci se serverem, získávání informací o jízdě vlaků, stavu výstrah a stavu systému, kontrola spolehlivosti podaných informací, fyzikální model vozidla s odometrií, napojení na tzv. "mluvící" značku, expertní systém, který zajišťuje získání co nejpřesnější polohy ze všech dostupných vstupů a uživatelské rozhraní optimalizované pro eliminaci řidičovy zátěže a desinterpretace podávaných informací. Aplikace byla optimalizovaná a odladěna pro železniční přejezdy, které jsou zabezpečeny výstražným světelným zařízením.

  • Název v anglickém jazyce

    Warning system software logics - improvement of passive safety of level crossings with light warning system

  • Popis výsledku anglicky

    Car-side application (of warning system software logics) provides following functions: offline map availability, server communication, train drive data acquisition, warning and system status, sub-feature reliability check, vehicle and odometry physical model, "talking" sign connection, expertise system providing the most precise location using all available sources to eliminated driver's fatigue and excessive workload and misinterpreting of the available information. The application was optimised and fine tuned to be used on level crossings with light warning system.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    AQ - Bezpečnost a ochrana zdraví, člověk – stroj

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VG20122014085" target="_blank" >VG20122014085: Zvýšení bezpečnosti vozidel při přepravě cestujících i nákladů na kritických bodech infrastruktury.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    ASW1

  • Technické parametry

    Jedná se o samostatný SW pro vozidlové miniPC. Uživatelské rozhraní je zobrazováno na LCD displeji. doc. Ing Petr Bouchner, Ph.D. a doc. Ing. Martin Leso, Ph.D.ČVUT v Praze, Fakulta dopravní Konviktská 20, Praha 1, +420 224359502

  • Ekonomické parametry

    2000Kč/ ks (předpokládá se prodej stovek ks)

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    České vysoké učení technické v Praze Fakulta dopravní