Customer as an information source for airline
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F15%3A00226015" target="_blank" >RIV/68407700:21260/15:00226015 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Zákazník ako zdroj informácií pre leteckú spoločnosť
Popis výsledku v původním jazyce
Článok objasňuje hlavné zdroje získavania informácií o zákazníkoch v leteckej doprave a ich vplyv na činnosť leteckých spoločností. Popisuje vernostné programy leteckých spoločností, sposob ukladania získaných dát o cestujúcích v leteckej doprave a tvorbu různých IT systémov.
Název v anglickém jazyce
Customer as an information source for airline
Popis výsledku anglicky
Article explains the main sources of obtaining information about customers in aviation and their impact on the activities of the airlines. Describes loyalty programs of airlines, ways how to store collected data on air passengers and the creation of various IT systems.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zvyšovanie bezpečnosti a kvality v civilnom letectve 2015
ISBN
978-80-971908-0-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
81-83
Název nakladatele
MADO plus, s. r. o.
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Zuberec
Datum konání akce
28. 1. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—