*Bezpečnostní inspekce v roce 2015 na síti TEN-T a na vybraných silnicích I. třídy nahrazujících plánovanou síť TEN-T
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F15%3A00235420" target="_blank" >RIV/68407700:21260/15:00235420 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
*Bezpečnostní inspekce v roce 2015 na síti TEN-T a na vybraných silnicích I. třídy nahrazujících plánovanou síť TEN-T
Popis výsledku v původním jazyce
*Předmětný projekt zaměřený na posouzení dopadů stavebních, technických a provozních vlastností komunikace na bezpečnost silničního provozu při jejím užívání, je realizován v pěti leté periodě na základě legislativou stanovené povinnost (vyhláška č. 317/2011 Sb.) pro správce sledované sítě (Ředitelství silnic a dálnic ČR). Průběh prací byl primárně založen na základě provedení sběru dat v místě sledovaných komunikací (průjezd inspekčním vozidlem se zařízením pro sběr dat) a následném datové zpracování naměřených dat již v interiérech. Celkově byly analyzovány veškeré dálniční úseky na území ČR (cca 780 km), vybrané rychlostní silnice (cca 430 km) a silnice I. třídy (cca 890 km), tedy pozemní komunikace tvořící síť TEN-T a nebo ji nahrazují o celkové délce přibližně 2 100 km.
Název v anglickém jazyce
*Safety inspections in 2015 on the TEN-T network and selected roads of I. class which substitute the planned TEN-T network
Popis výsledku anglicky
*The project is focused on evaluation of the impact of construction, technical and operational characteristics of road on road safety. Safety inspection is realized within obligatory five year period defined by the legislation (Decree no. 317/2011 Coll.)which established the responsibilities for administrators of the monitored network (Road and Motorway Directorate of the Czech Republic). Workflow itself is primarily based on the data collection on monitored roads (using inspection vehicle equipped with data collection system) and subsequent processing of measured data off-site. In total, more than 2100 km of roads forming or replacing Trans-European Road Network were analyzed - concretely all highways in the Czech Republic (about 780 km), selected expressways (430 km) and I class roads (about 890 km).
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
123
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
Ředitelství silnic a dálnic ČR
Verze
—