Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Souhrnná metodika pro implementaci algoritmu pro stanovení jízdních dob na základě dostupných dat z plovoucích vozidel

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F15%3A00236067" target="_blank" >RIV/68407700:21260/15:00236067 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21630/15:00236067

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Souhrnná metodika pro implementaci algoritmu pro stanovení jízdních dob na základě dostupných dat z plovoucích vozidel

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná metodika se zabývá tématem zpracování a využití dat z plovoucích vozidel (Floating Car Data - FCD) v dopravě. Cílem metodiky je posoudit proveditelnost a vypracovat návod pro predikci jízdních dob na základě FCD s následnou modelovou implementací celého procesu v laboratorním měřítku. Takto vzniklý koncept bude otestován a připraven k nasazením v reálném provozu, jež je podmíněno pouze dostupností FCD v reálném čase.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology summary of travel time estimation based on the available FCD data

  • Popis výsledku anglicky

    The methodology deals with current issues of processing and usage of Floating Car Data (FCD) in transportation. The aim of the methodology is to study the feasibility and to work out a proposal for estimating the travel time from FCD with sequent model implementation of the entire process in a laboratory scale. Thereby the concept will be prepared and tested for deployment in real operation, which is only subject to the availability of FCD in real time.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    20

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Czech Technical University in Prague, Faculty of Transportation Sciences, Department of Telematics Systems

  • Verze