Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řízení silniční dopravy v rámci severozápadní části Městského okruhu v Praze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F15%3A00241983" target="_blank" >RIV/68407700:21260/15:00241983 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řízení silniční dopravy v rámci severozápadní části Městského okruhu v Praze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Analytická studie ukázala: Provozní soubory realizované v rámci OPD tvoří specifické subsystémy (dopravní, spojovací a dorozumívací zařízení a subsystém videodohledu) ve smyslu výše uvedených definic dopravně-telematických subsystémů. Tyto subsystémy podle Usnesení RZHMP č. 0631 z roku 2002 (Zásady pro rozvoj dopravní telematiky v hl. m. Praze) rozšiřují působení tunelových systémů do širšího okolí tunelových staveb, jsou jejich nadstavbou a vytváří tak přidanou hodnotu oproti samotným tunelovým systémům

  • Název v anglickém jazyce

    Road traffic management within the northwestern part of the Prague City circle Roads

  • Popis výsledku anglicky

    The analytical study has following results: The telematics subsystems implemented within OPD are created by specific subsystems (transport, communication and communication devices and video surveillance subsystem). Each subsystem has specific characteristic in accordance with the definition of traffic telematics subsystems. These subsystems according RZHMP and Resolution No. 0631/2002 (Guidelines for the development of transport telematics hl. M. Praha) enhance the action of tunnel system outside from the Blanka tunnel and thus creates added value compared to the actual tunnel systems which is limited only for management of tunnel.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů