Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Probabilistic Model For Airport Runway Safety Areas

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F17%3A00312218" target="_blank" >RIV/68407700:21260/17:00312218 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://transportproblems.polsl.pl/pl/Archiwum/2017/zeszyt2/2017t12z2_09.pdf" target="_blank" >http://transportproblems.polsl.pl/pl/Archiwum/2017/zeszyt2/2017t12z2_09.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.20858/tp.2017.12.2.9" target="_blank" >10.20858/tp.2017.12.2.9</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Probabilistic Model For Airport Runway Safety Areas

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The Laboratory of Aviation Safety and Security at CTU in Prague has recently started a project aimed at runway protection zones. The probability of exceeding by a certain distance from the runway in common incident/accident scenarios (take-off/landing overrun/veer-off, landing undershoot) is being identified relative to the runway for any airport. As a result, the size and position of safety areas around runways are defined for the chosen probability. The basis for probability calculation is a probabilistic model using statistics from more than 1400 real-world cases where jet airplanes have been involved over the last few decades. Other scientific studies have contributed to understanding the issue and supported the model’s application to different conditions.

  • Název v anglickém jazyce

    Probabilistic Model For Airport Runway Safety Areas

  • Popis výsledku anglicky

    The Laboratory of Aviation Safety and Security at CTU in Prague has recently started a project aimed at runway protection zones. The probability of exceeding by a certain distance from the runway in common incident/accident scenarios (take-off/landing overrun/veer-off, landing undershoot) is being identified relative to the runway for any airport. As a result, the size and position of safety areas around runways are defined for the chosen probability. The basis for probability calculation is a probabilistic model using statistics from more than 1400 real-world cases where jet airplanes have been involved over the last few decades. Other scientific studies have contributed to understanding the issue and supported the model’s application to different conditions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VG20132015130" target="_blank" >VG20132015130: Využití nástrojů krizového řízení, rizikového inženýrství, systémového inženýrství a moderních technologií ke zvýšení ochrany před protiprávními činy na mezinárodních letištích v České republice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    TRANSPORT PROBLEMS

  • ISSN

    1896-0596

  • e-ISSN

    2300-861X

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    89-97

  • Kód UT WoS článku

    000418917800009

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85021126069