Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Approach Procedures Optimization in Regard to Aviation - Related Noise Impact

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F18%3A00324810" target="_blank" >RIV/68407700:21260/18:00324810 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://transportmeans.ktu.edu/wp-content/uploads/sites/307/2018/02/Transport-means-II-A4-2018-09-25.pdf" target="_blank" >https://transportmeans.ktu.edu/wp-content/uploads/sites/307/2018/02/Transport-means-II-A4-2018-09-25.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Approach Procedures Optimization in Regard to Aviation - Related Noise Impact

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper is focused on approach procedures and related noise impact on settlements close to airport. The objective is to evaluate four operational noise mitig ation measures for Vaclav Havel Airport Prague runway 24, which is the most used runway at this airport. Evaluated mitigation measures are increased glide slope angle, curved approach, two-segment approach and displaced threshold. Based on MATLAB modelling, these measures are compared and the best one is chosen.

  • Název v anglickém jazyce

    Approach Procedures Optimization in Regard to Aviation - Related Noise Impact

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on approach procedures and related noise impact on settlements close to airport. The objective is to evaluate four operational noise mitig ation measures for Vaclav Havel Airport Prague runway 24, which is the most used runway at this airport. Evaluated mitigation measures are increased glide slope angle, curved approach, two-segment approach and displaced threshold. Based on MATLAB modelling, these measures are compared and the best one is chosen.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    21100 - Other engineering and technologies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    TRANSPORT MEANS 2018 - PROCEEDINGS OF THE 22nd INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE

  • ISBN

  • ISSN

    1822-296X

  • e-ISSN

    2351-7034

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    517-521

  • Název nakladatele

    Kaunas University of Technology

  • Místo vydání

    Kaunas

  • Místo konání akce

    Trakai

  • Datum konání akce

    3. 10. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku