Motostudent - Závodní benzínový motocykl 2018
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F18%3A00328897" target="_blank" >RIV/68407700:21260/18:00328897 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://k616.fd.cvut.cz/motostudent/index.php" target="_blank" >http://k616.fd.cvut.cz/motostudent/index.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motostudent - Závodní benzínový motocykl 2018
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci soutěže Motostudent byl na K616 FD ČVUT vyvinut a vytvořen prototyp závodního motocyklu v kategorii Petrol pro ročník 2018/2019. Motocykl je svým charakterem podobný závodní třídě Moto3. Motocykl prošel statickou, dynamickou a administrativní přejímkou na závodišti a zúčastnil se FIM mezinárodního universitního závodu na španělském okruhu Aragon.
Název v anglickém jazyce
Motostudent - Racing Petrol Bike 2018
Popis výsledku anglicky
Within the Motostudent competition there was developped and created prototype of the race motorcycle for the season 2017/2018 by the K616 FTS CTU in the category of Petrol bikes. Motorcycle is similiar to the oficial racing category Moto3. Motorcycle passed static, dynamic and administrative check at the racing circuit. Motorcycle took a part in the FIM international university race in the spain circuit Aragon.
Klasifikace
Druh
G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek
CEP obor
—
OECD FORD obor
20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
MS1_05P_2018
Číselná identifikace
UDP-F2018/2
Technické parametry
Funkční vzorek využívá Ústav dopravních prostředků K616 k výzkumu. Hmotnost celkem 115 kg Material rámu CrMo ocel Technologie svařování TIG Motor KTM RC 250 Hmotnost motoru 37 kg Max. RPM 11 000 Výkon 23 kW Točivý moment 24 Nm Max rychlost 169 km/h Objem nádrže 10 l Benzín 98 oktanů ECU programovatelná Ignijet Chlazení vodou Kompresní poměr 12,5:1
Ekonomické parametry
Komponenty 6 709,25 Externí služby 45 Materál 280 Cena celkem 7 034, 25 Odhad ceny při zahájení sériové výroby 8000
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
68407700
Název vlastníka
ústav dopravních prostředků
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
V - Výsledek je využíván vlastníkem
Požadavek na licenční poplatek
N - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje licenční poplatek
Adresa www stránky s výsledkem
http://k616.fd.cvut.cz/motostudent/index.php