Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of Asphalt Binder Permanent Deformation Properties with Multiple Stress Creep and Recovery Test

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F20%3A00351184" target="_blank" >RIV/68407700:21260/20:00351184 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ytec.fd.cvut.cz/upload/2020/YTEC2020.pdf" target="_blank" >https://ytec.fd.cvut.cz/upload/2020/YTEC2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of Asphalt Binder Permanent Deformation Properties with Multiple Stress Creep and Recovery Test

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper evaluates the correlation between asphalt binder non-recoverable creep compliance properties and hot mix asphalt rutting potential. Multiple Stress Creep and Recovery testing were carried out with different parameters, varying in applied stress level (0.1,3.2,6.4, 12.8 a 25.6 kPa) and test temperatures (64, 72 a 76°C). To measure hot mix asphalt rutting potential, Hamburg Wheel Tracking test was performed. Different polymers have been used for asphalt modification and crosslinking with sulfur (SBS) and curing (polyphosphoric acid for RET) of polymer modified binders was also carried out. All the binders were modified to the same PGof 72 (±1°C).

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Asphalt Binder Permanent Deformation Properties with Multiple Stress Creep and Recovery Test

  • Popis výsledku anglicky

    This paper evaluates the correlation between asphalt binder non-recoverable creep compliance properties and hot mix asphalt rutting potential. Multiple Stress Creep and Recovery testing were carried out with different parameters, varying in applied stress level (0.1,3.2,6.4, 12.8 a 25.6 kPa) and test temperatures (64, 72 a 76°C). To measure hot mix asphalt rutting potential, Hamburg Wheel Tracking test was performed. Different polymers have been used for asphalt modification and crosslinking with sulfur (SBS) and curing (polyphosphoric acid for RET) of polymer modified binders was also carried out. All the binders were modified to the same PGof 72 (±1°C).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    21100 - Other engineering and technologies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Young Transportation Engineers Conference 2020

  • ISBN

    978-80-01-06793-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Fakulta dopravní

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    19. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku