Legislativní limity provozního konceptu pro Rychlá spojení
Popis výsledku
Analýza legislativy EU a ČR týkající se přidělování kapacity dráhy a objednávání veřejných služeb v přepravě cestujících. Formulace legislativních limitů pro provozní koncept veřejných služeb v přepravě cestujících v kontextu liberalizovaného přístupu na železniční infrastrukturu. Potvrzující právní analýza zaměřená na problematiku koexistence veřejných služeb v přepravě cestujících a Open Access dopravců na VRT (jediná subdodávka v rámci projektu).
Klíčová slova
high-speed railwaycapacity allocationOpen AccessPublic Service Obligation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Legislativní limity provozního konceptu pro Rychlá spojení
Popis výsledku v původním jazyce
Analýza legislativy EU a ČR týkající se přidělování kapacity dráhy a objednávání veřejných služeb v přepravě cestujících. Formulace legislativních limitů pro provozní koncept veřejných služeb v přepravě cestujících v kontextu liberalizovaného přístupu na železniční infrastrukturu. Potvrzující právní analýza zaměřená na problematiku koexistence veřejných služeb v přepravě cestujících a Open Access dopravců na VRT (jediná subdodávka v rámci projektu).
Název v anglickém jazyce
Legislative Limits of Operational Concept for Rapid Services
Popis výsledku anglicky
Analysis of the legislation of the EU and the Czech Republic, concerning allocation of railway infrastructure capacity and limitations of ordering of public services in railway passenger transport on high-speed railway lines. in the context of Open Access. A confirming legal analysis is included.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Druh výsledku
O - Ostatní výsledky
OECD FORD
Transport engineering
Rok uplatnění
2021