Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Studie implementovatelnosti PinS a LLR pro ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F23%3A00372111" target="_blank" >RIV/68407700:21260/23:00372111 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Studie implementovatelnosti PinS a LLR pro ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem této studie je navrhnout koncept provozu (CONOPS postupů PinS a LLR) a příslušnou studii bezpečnosti (Safety Study) umožňující využít přístrojové postupy pro lety vrtulníků (přiblížení, přistání, odlety, traťové lety) v neřízeném vzdušném prostoru a pod minimální výškou pro radarové vektorování, přičemž bude dosahovat akceptovatelné úrovně provozní bezpečnosti. Pro splnění tohoto cíle je třeba využít nejlepší praxi existujících postupů, identifikovat překážky současného prostředí a navrhnout jejich odstranění, definovat základní předpoklady bezpečných postupů, navrhnout koncept provozu pro PinS a koncept provozu pro nízké letové tratě (LLR – Low Level Routes), zhodnotit provozní bezpečnost navržených řešení, provést ekonomickou analýzu zavedení konceptů provozu a zhodnotit provozní přínosy při implementaci konceptů provozu, včetně analýzy dopadů na jiné uživatele vzdušného prostoru.

  • Název v anglickém jazyce

    PinS and LLR implementability study for the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this study is to design a concept of operation (CONOPS of PinS and LLR procedures) and an appropriate safety study (Safety Study) enabling the use of instrument procedures for helicopter flights (approach, landing, departures, en route flights) in uncontrolled airspace and below the minimum height for radar vectoring , while achieving an acceptable level of operational safety. In order to achieve this goal, it is necessary to use the best practice of existing procedures, identify the obstacles of the current environment and propose their removal, define the basic assumptions of safe procedures, propose an operation concept for PinS and an operation concept for low flight routes (LLR - Low Level Routes), evaluate operational safety proposed solutions, perform an economic analysis of the implementation of the operation concepts and evaluate the operational benefits of the implementation of the operation concepts, including an analysis of the impacts on other airspace users.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    21100 - Other engineering and technologies

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/CK01000031" target="_blank" >CK01000031: Inovativní způsob navigace vrtulníků letecké záchrané služby v České republice s využitím GNSS, postupů Point in Space a tratí Low Level Routes</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů