Princip prověření provozuschopnosti dvouzdrojových železničních vozidel trolej/akumulátor (BEMU) na linkách osobní regionální železniční dopravy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F24%3A00376631" target="_blank" >RIV/68407700:21260/24:00376631 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21260/24:00376760
Výsledek na webu
<a href="http://www.novazeleznicnitechnika.cz/nzt-3-2024/" target="_blank" >http://www.novazeleznicnitechnika.cz/nzt-3-2024/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Princip prověření provozuschopnosti dvouzdrojových železničních vozidel trolej/akumulátor (BEMU) na linkách osobní regionální železniční dopravy
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem tohoto článku je prověření provozuschopnosti dvouzdrojových železničních vozidel trolej/akumulátor (BEMU) na linkách osobní regionální železniční dopravy v České republice. Nejprve je popsán stav aktuálního provozu s využití stávajících železničních vozidel. Dále je popsána možnost nasazení vozidel s akumulátorem do pravidelného provozu. Pro stanovení spotřeby energie z trakčního akumulátoru je uvedena základní metoda.
Název v anglickém jazyce
Principle of Serviceability Verification of Railway Vehicles with the Battery (BEMU) on the Lines of Passenger Regional Rail Transport
Popis výsledku anglicky
The subject of this article is to check the railway vehicles with the battery (BEMU) on the lines of passenger regional rail transport in the Czech Republic. First, the issue of current operation is described with the use of existing railway vehicles. The possibility of deploying vehicles with the battery into regular operation is also described. The basic method is given for the possibility of determining energy consumption from the traction battery.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Nová železniční technika
ISSN
1210-3942
e-ISSN
—
Svazek periodika
32
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
21-22
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—