Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Princip prověření provozuschopnosti dvouzdrojových železničních vozidel trolej/akumulátor (BEMU) na linkách osobní regionální železniční dopravy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21260%2F24%3A00376631" target="_blank" >RIV/68407700:21260/24:00376631 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21260/24:00376760

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.novazeleznicnitechnika.cz/nzt-3-2024/" target="_blank" >http://www.novazeleznicnitechnika.cz/nzt-3-2024/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Princip prověření provozuschopnosti dvouzdrojových železničních vozidel trolej/akumulátor (BEMU) na linkách osobní regionální železniční dopravy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem tohoto článku je prověření provozuschopnosti dvouzdrojových železničních vozidel trolej/akumulátor (BEMU) na linkách osobní regionální železniční dopravy v České republice. Nejprve je popsán stav aktuálního provozu s využití stávajících železničních vozidel. Dále je popsána možnost nasazení vozidel s akumulátorem do pravidelného provozu. Pro stanovení spotřeby energie z trakčního akumulátoru je uvedena základní metoda.

  • Název v anglickém jazyce

    Principle of Serviceability Verification of Railway Vehicles with the Battery (BEMU) on the Lines of Passenger Regional Rail Transport

  • Popis výsledku anglicky

    The subject of this article is to check the railway vehicles with the battery (BEMU) on the lines of passenger regional rail transport in the Czech Republic. First, the issue of current operation is described with the use of existing railway vehicles. The possibility of deploying vehicles with the battery into regular operation is also described. The basic method is given for the possibility of determining energy consumption from the traction battery.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Nová železniční technika

  • ISSN

    1210-3942

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    32

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    21-22

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus