Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lomově mechanické charakteristiky vysokopevnostních plechů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21340%2F07%3A04134995" target="_blank" >RIV/68407700:21340/07:04134995 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Fracture Behaviour of High Strength Steel Sheets

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Use of High Strength Steels in car industry enables decreasing of part's cross-section and thus leads to the significant decrease in the weight of the car, fuel consumption and increase in safety level of the car crew. Mechanical behaviour of material during static loading under laboratory conditions can significantly differ from the dynamic loading during a collision or crash-test. Car manufacturers focus on the materials with high static strength and capability of absorbing impact energy during the crash. Our effort was focused on the applicability of measurement of fracture and impact toughness of thin sheets. This procedure has not been so far standardized within the car industry.

  • Název v anglickém jazyce

    Fracture Behaviour of High Strength Steel Sheets

  • Popis výsledku anglicky

    Use of High Strength Steels in car industry enables decreasing of part's cross-section and thus leads to the significant decrease in the weight of the car, fuel consumption and increase in safety level of the car crew. Mechanical behaviour of material during static loading under laboratory conditions can significantly differ from the dynamic loading during a collision or crash-test. Car manufacturers focus on the materials with high static strength and capability of absorbing impact energy during the crash. Our effort was focused on the applicability of measurement of fracture and impact toughness of thin sheets. This procedure has not been so far standardized within the car industry.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JG - Hutnictví, kovové materiály

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proc. of SEMDOK 2007

  • ISBN

    978-80-8070-639-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    92-95

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina - Súľov

  • Datum konání akce

    25. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku