Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New Design Methods for Computer Aided Architectural Design Methodology Teaching

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F03%3A00213427" target="_blank" >RIV/68407700:21450/03:00213427 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New Design Methods for Computer Aided Architectural Design Methodology Teaching

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Architects and architectural students are exploring new ways of design using Computer Aided Architectural Design software. This exploration is seldom backed up from a design methodological viewpoint. In this paper, we introduce a design methodological framework for reflection on innovate design processes by architects that has been used in an educational setting. The framework leads to highly specific, weak design methods, that clarify the use of the computer in the design process. The framework allowsstudents to grasp new developments, use them in their own design work, and to better reflect on their own position relative to CAAD and architectural design.

  • Název v anglickém jazyce

    New Design Methods for Computer Aided Architectural Design Methodology Teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Architects and architectural students are exploring new ways of design using Computer Aided Architectural Design software. This exploration is seldom backed up from a design methodological viewpoint. In this paper, we introduce a design methodological framework for reflection on innovate design processes by architects that has been used in an educational setting. The framework leads to highly specific, weak design methods, that clarify the use of the computer in the design process. The framework allowsstudents to grasp new developments, use them in their own design work, and to better reflect on their own position relative to CAAD and architectural design.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Architectural Computing

  • ISSN

    1478-0771

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    72-91

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus