Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Architektura jako interdisciplinární platforma

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21450%2F17%3A00313659" target="_blank" >RIV/68407700:21450/17:00313659 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/46747885:24510/17:00005339

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/archiv-cisel/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/vytvarnavychova/archiv-cisel/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Architektura jako interdisciplinární platforma

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje spolupráci studentů učitelství a architektury se školami v České republice, na jejichž všech stupních byl ověřován projekt Architektura ve vzdělávání (Architekti ve škole). V rámci projektu byla vytvořena řada výukových aktivit založených na integraci témat architektury a urbanismu do různých předmětů. Text přináší vhled do výsledků pilotní realizace těchto aktivit.

  • Název v anglickém jazyce

    Architecture as an interdisciplinary platform

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the project "Architecture in school", the cooperation of students of teaching and architecture with schools in the Czech Republic. A number of educational activities were developed, based on the integration of topics related to architecture and urbanism. The text brings insight into the results of the pilot implementation of these activities.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    46-57

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus