Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

"Volume Rendering" objemových biomedicínských dat (modul prostředí Rapid3D)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F08%3A12148109" target="_blank" >RIV/68407700:21460/08:12148109 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    "Volume Rendering" objemových biomedicínských dat (modul prostředí Rapid3D)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rapid3D je uživatelské softwarové rozhraní pro načítání, základní zpracování a vizualizaci 2D a zejména 3D dat získaných laserovým rastrovacím konfokálním mikroskopem. Modul "Volume rendering" (VR) popisovaný v této technické zprávě umožňuje rozhraní zobrazení trojrozměrných skalárních dat objemovou metodou na monitoru s využitím moderních grafických karet podporující Microsoft DirectX 9.0. Využívá se schopnosti karet pracovat s objemovými texturami, jejich vysoké datová propustnosti pro 3D data, vysokého výkonu při výpočtu trilineárních interpolací a možnosti jejich programování. Modul byl naprogramován v jazyce C# v. 3.0 vývojovém prostředí Microsoft Visual 2008 s použitím XNA Game Studio 3.0 a jazyka HLSL pro programování vertex a pixel shaderů grafické karty.

  • Název v anglickém jazyce

    Volume Rendering of Three-Dimensional Biomedical Image Data (a Module of the Rapid3D Sofware)

  • Popis výsledku anglicky

    Rapid3D is a user-oriented software environment for reading, basic processing and visualization of 2D and especially 3D data sets acquired by a laser scanning confocal microscope. The module "Volume rendering" (VR) enables this environment the visualization of three-dimensional scalar data on the display using contemporary graphics cards that support Microsoft DirectX 9.0. The capability to work with volume textures, their high throughput for volume data, high computational power for tri-linear interpolations and a possibility to program them are the main advantages of modern graphics cards. The module was programmed using the C# language in Visual Studio 2008 environment together with using XNA Game Studio 3.0 and the HLSL language for programming vertex and pixel shaders.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    VolRend 1.0

  • Technické parametry

    Softwarový systém určený pro PC

  • Ekonomické parametry

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    České vysoké učení technické v Praze, Fakulta biomedicínského inž.