Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Biomedical Engineering Education in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F16%3A00307022" target="_blank" >RIV/68407700:21460/16:00307022 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21730/16:00307022

  • Výsledek na webu

    <a href="http://80.link.springer.com.dialog.cvut.cz/chapter/10.1007/978-3-319-32703-7_253" target="_blank" >http://80.link.springer.com.dialog.cvut.cz/chapter/10.1007/978-3-319-32703-7_253</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-32703-7_252" target="_blank" >10.1007/978-3-319-32703-7_252</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Biomedical Engineering Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the paper is to present an overview of the development of biomedical engineering education in the Czech Republic in the context of changing legislation and system changes in university education after adoption of the Bologna declaration. Biomedical engineering education has had a long tradition at technical universities. Since 1990ies there have been many important changes, starting with transition from compact 5-year undergraduate study leading to Master degree to 3+2 study (3 years Bachelor study, 2 years Master study); continuing with development of new study programs with new curricula up to new legal regulations specifying requirements for educational programs leading to qualification to act as health care service professional.

  • Název v anglickém jazyce

    Biomedical Engineering Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to present an overview of the development of biomedical engineering education in the Czech Republic in the context of changing legislation and system changes in university education after adoption of the Bologna declaration. Biomedical engineering education has had a long tradition at technical universities. Since 1990ies there have been many important changes, starting with transition from compact 5-year undergraduate study leading to Master degree to 3+2 study (3 years Bachelor study, 2 years Master study); continuing with development of new study programs with new curricula up to new legal regulations specifying requirements for educational programs leading to qualification to act as health care service professional.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XIV MEDITERRANEAN CONFERENCE ON MEDICAL AND BIOLOGICAL ENGINEERING AND COMPUTING 2016

  • ISBN

    978-3-319-32701-3

  • ISSN

    1680-0737

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1317-1322

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    New York

  • Místo konání akce

    Paphos

  • Datum konání akce

    31. 3. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000376283000252