Problematika agresívního jednání vůči členům IZS 2. část
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F18%3A00327388" target="_blank" >RIV/68407700:21460/18:00327388 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika agresívního jednání vůči členům IZS 2. část
Popis výsledku v původním jazyce
Pro vyhodnocení cílů jsme zvolili anonymní dotazníkové šetření, které bylo distribuováno mezi příslušníky Hasičského záchranného sboru ČR, Policii ČR a zaměstnance Zdravotnické záchranné služby ČR. Díky tomuto šetření jsme zjistili, že se příslušníci HZS, Policie ČR a zaměstnanci ZZS nejčastěji setkávají s verbální agresivitou ze strany opilého člověka. Rovněž jsme zjistili, že ke své ochraně pracovníci IZS v prvé řadě volí verbální formu ochrany. Dále nás zajímala souvislost mezi délkou praxe a zájmem z vlastní iniciativy o vzdělávací kurzy pro jednání s agresivní osobou. V tomto případě jsme zjistili, že pracovníci IZS z vlastní iniciativy neprojevují zájem o vzdělávací kurzy. V diskuzi je provedena komparace námi zjištěných výsledků s výsledky jiných autorů a navrhnuta opatření, která mohou dále být předmětem následných výzkumů v odvětví agresivity proti pracovníkům IZS. V závěru jsou shrnuty výsledky a cíle práce.
Název v anglickém jazyce
The issue of aggressive behavior towards IRS members 2nd part
Popis výsledku anglicky
To evaluate the goals, we chose an anonymous questionnaire survey that was distributed among members of the Fire Rescue Service of the Czech Republic, the Police of the Czech Republic and employees of the Czech Republic's Medical Emergency Service. Thanks to this survey, we found out that the members of the Fire Rescue Service, the Police of the Czech Republic and the Medical Emergency Service staff most often encounter verbal aggression by the drunk person. We also found that in order to protect their employees, the IRS primarily chose the verbal form of protection. We were also interested in the link between the length of practice and self-interest in training courses for dealing with an aggressive person. In this case, we found that IRS staff did not show interest in training courses on their own initiative. In the discussion, we compare the results we have with the results of other authors and propose precautions that can be further investigated in the field of aggression against the IRS staff. In conclusion, the results and objectives of the Thesis are summarized.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů