Sledování změn dynamického chování tří silničních mostů z předpjatého betonu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F02%3A01077200" target="_blank" >RIV/68407700:21610/02:01077200 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sledování změn dynamického chování tří silničních mostů z předpjatého betonu
Popis výsledku v původním jazyce
Tři silniční mosty z předpjatého betonu byly zkoumány experimentálně a teoretiky (deskový most přes řeku Radbuzu v Plzni, Trámový most přes údolí Sedflického potoka na dálnici D1 a trámový most u Koberovic na dálnici D1). Tento článek obsahuje výsledky periodicky opakované experimentální modální analýzy těchto sledovaných mostů, vzájemné porovnání výsledků z různých etap měření v podobě změn vlastních frekvencí, koeficientů MAC, koeficientů COMAC a změn matice modální poddajnosti, výsledky analýzy a stanovení příčin zjištěných změn
Název v anglickém jazyce
Observation of Changes of Dynamic Behaviour of Three Prestressed Concrete Road Bridges
Popis výsledku anglicky
Three road bridges of prestressed concrete were explored experimentally and theoretically (the slab bridge over Radbuza river at Pilsen town, the prestressed concrete frame box girder bridge over Sedlice's creek on the highway D1 and the prestressed concrete frame box girder bridge near Koberovice village on the higway D1). This paper contains the results of experimental modal analysis of the observe bridges, which were preiodically repeated,comparsion of the results of modal analysis results from several measuring periods in trems of the changes of the natural frequencies, the MAC(j.j) coefficients, the COMAC(p) coefficients and the changes of the modal flexibility matrix [delta], the analysis and estimation of causes of changes
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
TESE'02 - Traffic Effects on Structures and Environment
ISBN
80-7100-992-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
141-146
Název nakladatele
University of Žilina
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Rajecké Teplice
Datum konání akce
24. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—