Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sledování změn dynamického chování tří silničních mostů z předpjatého betonu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F02%3A01077200" target="_blank" >RIV/68407700:21610/02:01077200 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sledování změn dynamického chování tří silničních mostů z předpjatého betonu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tři silniční mosty z předpjatého betonu byly zkoumány experimentálně a teoretiky (deskový most přes řeku Radbuzu v Plzni, Trámový most přes údolí Sedflického potoka na dálnici D1 a trámový most u Koberovic na dálnici D1). Tento článek obsahuje výsledky periodicky opakované experimentální modální analýzy těchto sledovaných mostů, vzájemné porovnání výsledků z různých etap měření v podobě změn vlastních frekvencí, koeficientů MAC, koeficientů COMAC a změn matice modální poddajnosti, výsledky analýzy a stanovení příčin zjištěných změn

  • Název v anglickém jazyce

    Observation of Changes of Dynamic Behaviour of Three Prestressed Concrete Road Bridges

  • Popis výsledku anglicky

    Three road bridges of prestressed concrete were explored experimentally and theoretically (the slab bridge over Radbuza river at Pilsen town, the prestressed concrete frame box girder bridge over Sedlice's creek on the highway D1 and the prestressed concrete frame box girder bridge near Koberovice village on the higway D1). This paper contains the results of experimental modal analysis of the observe bridges, which were preiodically repeated,comparsion of the results of modal analysis results from several measuring periods in trems of the changes of the natural frequencies, the MAC(j.j) coefficients, the COMAC(p) coefficients and the changes of the modal flexibility matrix [delta], the analysis and estimation of causes of changes

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    TESE'02 - Traffic Effects on Structures and Environment

  • ISBN

    80-7100-992-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    141-146

  • Název nakladatele

    University of Žilina

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Rajecké Teplice

  • Datum konání akce

    24. 9. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku