Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lokalizace poškození pomocí změny křivosti tvarů vlastního kmitání a křivosti změny matice modální poddajnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21610%2F03%3A01092458" target="_blank" >RIV/68407700:21610/03:01092458 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lokalizace poškození pomocí změny křivosti tvarů vlastního kmitání a křivosti změny matice modální poddajnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem studie bylo sledování změn modálních charakteristik tří železobetonových trámů v závislosti na míře jejich poškození. Trámy byly nejprve poškozovány ve čtyřech stupních statickým zatížením a pak v několika stupních dynamickým únavovým zatěžováním.Při jednotlivých stupních poškození byly určeny modální charakteristiky (frekvence a tvary vlastního kmitání) trámu. Kromě koeficientu MAC(j), COMAC(p) a změny matice modální poddajnosti [ ] byla k identifikaci a lokalizaci poškození také vyzkoušena změna křivosti vlastních tvarů kmitání CAMOSUC(i),x a křivost změny matice modální poddajnosti [ ]

  • Název v anglickém jazyce

    Damage localization using a mode surface curvature and curvatures of changes of a modal flexibility matrix

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the damage localization on three identical reinforced concrete beams based on changes of a mode surface curvature and curvatures of changes of a modal flexibility matrix. The state deterioration of beams was done by static and dynamic fatigue loading. After each step of loading a complete modal analysis was performed to determine modal parameters (eigenfrequencies, eigenmodes and damping) of the beams. In particular, not only modal assurance coefficients MAC and coordinate modal assurance criterions COMAC were computed but also changes of a mode surface curvature CAMOSUC, changes of a modal flexibility matrix and curvatures of changes of a modal flexibility matrix.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dynamics of Civil Engineering and Transport Structures and Wind Engineering

  • ISBN

    80-8070-066-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    321-324

  • Název nakladatele

    University of Žilina

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Tale, Hotel Stupka

  • Datum konání akce

    19. 5. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku